Friday, February 09, 2007

THE LESSON:

"The employees of a company shouldn't feel like they exist only to help the company make huge profits," says Lepsinger. "They should be involved in all critical decisions that affect them and should be able to freely share their thoughts and concerns. It gives employees a sense of ownership and nothing truly great can occur in the absence of that. Employee involvement and engagement should be built into a company's culture. Their ideas must not be merely welcomed; they must be solicited."


Si, señores/as. Este es el único requisito que tengo en estos momentos. Caso contrario no les acepto el puesto.


¿QuEdO cLaRo?

Bueno, está bien. Por esta vez pregunte...

3 comments:

Fla-q said...
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Fla-q said...

Si usted quiere ser tenido en cuenta como un integrante fundamental en una organización, quiere que sus opiniones sean escuchadas y sus puntos de vista sean ponderados, montesé su propia empresa.
Aquí usted es un empleado. Y los empleados sólo cobran por opinar cuando han sido contratados para la función de consultores.
Deje de divagar y póngase a trabajar.

Anonymous said...

ufa, tengo que dejar de darles con el latigo a mis empleados y empezar a oirlos???? UFA!